Filiala USR Sector 2

Echipa care lupta pentru sectorul 2

Echipa Uniunea Salvați Romania filiala Sector 2 este alcătuită din oameni tineri și nu numai. Oameni fără apartenență politică anterioară, fără implicații politice și financiare de care să se rușineze, oameni care împărtășesc valori morale și civice democratice, oameni determinați, cu o conduită europeană și care își doresc o schimbare pe harta mare a Bucureștiului. Sunt oameni de diferite profesii, cu pregătire la cel mai înalt nivel.

Sectorul 2 al Capitalei se întinde pe o suprafață de 32 Km2, un sector aglomerat, încărcat de construcții civile de mare calibru, un sector în care traficul civil sufocă, un sector cu responsabilități sociale, administrative și de urbanism și care, toate la un loc, duc la disconfortul traiului de zi cu zi pentru locuitorii lui.

Construcțiile haotice uneori și dezechilibrat amplasate fac din sectotul 2 la această oră un “oraș’ suburban, greu respirabil și greu circulabil. Zona de spații verzi a sectorului este redusă sub minimum european acceptabil.

Față de toate aceste neajunsuri, noi, Uniunea Salvați Romania avem un cuvânt de spus și îl vom spune!

Evenimente si comunicate USR Sector 2

Depunerea petitiei pentru demisia lui Victor Ciorbea

Depunerea petitiei pentru demisia lui Victor Ciorbea

img_8864_m

Pe 10 ianuarie 2017, la ora 13, semnatarii petiției online prin care se cere demisia lui Victor Ciorbea au depus la Instituția Avocatul Poporului primele 100 000 de semnături adunate. Din partea USR a participat Ion Chiricuță, consilier local Sector 2.


De pe facebook

19/05/19 13:55

USR Sector 2

1. Suntem singurii din politica noastră care ne-am bătut cu adevărat cu PSD în ultimii doi ani.
Am fost în stradă la OUG13, am fost în stradă pe 10 august, am avut colegi care au stat prin spitale în urma intervenției jandarmilor. Am făcut grevă în Parlament ca să blocăm maltratarea legilor Justiției. Am contestat la Curtea Constituțională fiecare abuz legislativ al PSD-ului. Am strâns un milion de semnături pentru Fără Penali în Funcții Publice și peste 100.000 pentru Oameni noi în politică.

2. N-am fost parte a farsei politico-interlope din ultimii 30 ani.
Suntem oameni noi în politică și am intrat în politică tocmai pentru că vreme de 30 de ani politicienii nu au fost în stare să facă nimic - nu avem nici măcar o singură autostradă care să lege provinciile istorice, nu avem niciun spital regional nou, avem în continuare sute de școli cu WC în curte. Acei câțiva dintre noi care au fost pentru puțină vreme în administrație au fost ca o gură de aer proaspăt, au arătat că România poate fi guvernată și altfel, nu doar prin hoție și prostie.

3. Știm foarte clar ce vrem să facem pentru România în Parlamentul European.
Suntem primii care am prezentat un plan concret pentru România în Europa: legislație europeană anti-corupție, mai mulți bani europeni pentru spitalele și autostrăzile din România, extinderea programului Erasmus pentru liceeni, programe pe bani europeni pentru românii din Diaspora care se întorc acasă și deschid afaceri în România.

Ne vedem la vot pe 26 mai!
... mai multmai putin

Vezi pe Facebook

17/05/19 22:17

USR Sector 2

Cine a ilegalizat concurența pentru taxiuri?

Ordonanța care a ilegalizat de facto Uber și Bolt a fost semnată de câțiva oameni. 5 mai precis:
1) Viorica Dăncilă – prim-ministru
2) Dan Suciu – ministrul dezvoltării regionale și administrației publice, una dintre cele mai mari slugi ale lui Liviu Dragnea
3) Răzvan Cuc – ministrul transporturilor
4) Carmen Dan – ministrul afacerilor interne
5) Ionel Tescaru – președintele Autorității Naționale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilități Publice

În loc să încurajăm concurența și să deschidem piețele la cât mai mulți participanți, statul român, prin acești 5 demnitari, a preferat să ne oblige să avem un monopol. Guvernul a luat, astfel, dreptul consumatorilor români de a alege ce servicii vor ei.

De ce există acest conflict între taximetriști și serviciile de ride sharing? Din același motiv pentru care au existat tensiuni asemănătoare în multe alte țări din lume: modelul de business al statului în domeniul transportului public este de a permite unui număr limitat de agenți economici să ofere acest serviciu. Faimoasele „licențe de taxi” nu mai pot fi obținute legal și se vând acum la prețuri între 2.000 și 20.000 euro. Cu alte cuvinte, primăria impune cine are dreptul să ofere acest serviciu, iar de multe ori licențele sunt deținute de firme de casă ale PSD-ALDE.

Totuși, care sunt efectele acestui OUG? În primul rând, 25% dintre șoferii Uber și Bolt nu au mai ieșit pe stradă, ceea ce a dus la imposibilitatea de a apela la aceste servicii sau la durate extraordinar de mari de timp pentru a ajunge mașina la tine. Rezultatul imediat al lipsei acestor servicii a fost acela de dublare a volumului traficului: mulți dintre cei care apelau la aceste servicii au preferat să își folosească propriile mașini. Rezultat? Mai mult trafic, mai multă poluare și mai mulți nervi.

De ce au nevoie românii de concurență? Demnitarii au șofer personal, nu au ei probleme de transport. Probleme de transport avem noi, ceilalți. Și nu doar la noi e problema, ci și la șoferii care mai făceau un ban conducând pe Uber/Bolt. Șoferii de pe aceste platforme nu erau oameni bogați. Ba dimpotrivă, mulți erau oameni săraci dar muncitori și care nu voiau să stea pe asistență socială. Voiau să muncească pentru a avea un trai mai bun. Ei sunt principala victimă a ordonanței dată de cei 5.

Taximetriștii n-au câștigat nimic. Singurii câștigători sunt mafioții care dau licențe, pentru că acestea tocmai s-au scumpit. Taximetriștii o vor plăti mai scump, iar cei care au pixul din care pleacă licența vor primi mai mulți bani.

Ca să fie penibilul maxim, ministrul transporturilor, Răzvan Cuc, semnatar al actului prin care poliția va amenda cu până la 5.000 de lei + confiscarea plăcuțelor pentru 6 luni pe oricine face concurență taximetriștilor, anunța ca șoferii care sunt sancționați să meargă să conteste procesele verbale. Pe ce temei să le conteste? Nu el a făcut legea proastă pe baza căreia sunt amendați? Sau se miră că i se va aplica legea pe care tot el a dat-o.

Care e soluția? Simplu: deschiderea la concurență. Un cadru simplu și clar și pentru unii și pentru alții. Nu mai chinuim nici taximetriștii cu birocrație inutilă sau șpăgi, și permitem și altora să muncească pe această piață. Oricine vrea să facă transport de persoane în oraș ar trebui să aibă dreptul să o facă dacă are: permis de conducere și mașină cu ITP și RCA la zi. Asta ar fi fost soluția care ar fi eliminat mafia licențelor. Dar cine să elimine mafia licențelor când aceia bagă bani grei în politică? În niciun caz actualii guvernanți. #ConcurentaPesteTot #MonopolNicaieri
... mai multmai putin

Vezi pe Facebook

17/05/19 19:04

USR Sector 2

La 24 de ore de la intrarea în vigoare a Ordonanței de Urgență privind transportul în regim de taxi, rezultatul este că 25% dintre șoferii care practică ride-sharing refuză să mai iasă pe stradă.

Sunt afectați de măsurile luate de Guvern peste 2 milioane de români care foloseau platformele de ride-sharing.

Taximetriștii nu au nici ei motive de bucurie. Singurii care vor câștiga vor fi cei în pixul cărora stau licențele de transport, pentru că acestea tocmai s-au scumpit.

USR solicită Guvernului să retragă ordonanța de urgență și să fie dezbătută în Parlament o lege a taximetriei care să avantajeze toate părțile.

USR susține o concurență loială între taximetrie și platformele de ride-sharing, astfel încât milioane de consumatori să primească respectul cuvenit!
... mai multmai putin

Vezi pe Facebook

16/05/19 22:31

USR Sector 2

Hoții lui Dragnea - Mircea Drăghici ... mai multmai putin

Vezi pe Facebook

16/05/19 12:24

USR Sector 2

Minciunile PSD - Metroul ... mai multmai putin

Vezi pe Facebook

Includerea Roșiei Montane în patrimoniul mondial UNESCO

Includerea Roșiei Montane în patrimoniul mondial UNESCO

rosia-montana-unesco-guvern_1

Comunitatea de-clic a depus la Registratura Guvernului, pe 3 ianuarie 2017, peste 10 000 de semnături prin care a cerut Guvernului Dacian Cioloș să își asume dosarul de nominalizare pentru includerea Roșiei Montane în patrimoniul Mondial UNESCO. Din partea USR a participat Ion Chiricuță, consilier local Sector 2.


De pe facebook

19/05/19 13:55

USR Sector 2

1. Suntem singurii din politica noastră care ne-am bătut cu adevărat cu PSD în ultimii doi ani.
Am fost în stradă la OUG13, am fost în stradă pe 10 august, am avut colegi care au stat prin spitale în urma intervenției jandarmilor. Am făcut grevă în Parlament ca să blocăm maltratarea legilor Justiției. Am contestat la Curtea Constituțională fiecare abuz legislativ al PSD-ului. Am strâns un milion de semnături pentru Fără Penali în Funcții Publice și peste 100.000 pentru Oameni noi în politică.

2. N-am fost parte a farsei politico-interlope din ultimii 30 ani.
Suntem oameni noi în politică și am intrat în politică tocmai pentru că vreme de 30 de ani politicienii nu au fost în stare să facă nimic - nu avem nici măcar o singură autostradă care să lege provinciile istorice, nu avem niciun spital regional nou, avem în continuare sute de școli cu WC în curte. Acei câțiva dintre noi care au fost pentru puțină vreme în administrație au fost ca o gură de aer proaspăt, au arătat că România poate fi guvernată și altfel, nu doar prin hoție și prostie.

3. Știm foarte clar ce vrem să facem pentru România în Parlamentul European.
Suntem primii care am prezentat un plan concret pentru România în Europa: legislație europeană anti-corupție, mai mulți bani europeni pentru spitalele și autostrăzile din România, extinderea programului Erasmus pentru liceeni, programe pe bani europeni pentru românii din Diaspora care se întorc acasă și deschid afaceri în România.

Ne vedem la vot pe 26 mai!
... mai multmai putin

Vezi pe Facebook

17/05/19 22:17

USR Sector 2

Cine a ilegalizat concurența pentru taxiuri?

Ordonanța care a ilegalizat de facto Uber și Bolt a fost semnată de câțiva oameni. 5 mai precis:
1) Viorica Dăncilă – prim-ministru
2) Dan Suciu – ministrul dezvoltării regionale și administrației publice, una dintre cele mai mari slugi ale lui Liviu Dragnea
3) Răzvan Cuc – ministrul transporturilor
4) Carmen Dan – ministrul afacerilor interne
5) Ionel Tescaru – președintele Autorității Naționale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilități Publice

În loc să încurajăm concurența și să deschidem piețele la cât mai mulți participanți, statul român, prin acești 5 demnitari, a preferat să ne oblige să avem un monopol. Guvernul a luat, astfel, dreptul consumatorilor români de a alege ce servicii vor ei.

De ce există acest conflict între taximetriști și serviciile de ride sharing? Din același motiv pentru care au existat tensiuni asemănătoare în multe alte țări din lume: modelul de business al statului în domeniul transportului public este de a permite unui număr limitat de agenți economici să ofere acest serviciu. Faimoasele „licențe de taxi” nu mai pot fi obținute legal și se vând acum la prețuri între 2.000 și 20.000 euro. Cu alte cuvinte, primăria impune cine are dreptul să ofere acest serviciu, iar de multe ori licențele sunt deținute de firme de casă ale PSD-ALDE.

Totuși, care sunt efectele acestui OUG? În primul rând, 25% dintre șoferii Uber și Bolt nu au mai ieșit pe stradă, ceea ce a dus la imposibilitatea de a apela la aceste servicii sau la durate extraordinar de mari de timp pentru a ajunge mașina la tine. Rezultatul imediat al lipsei acestor servicii a fost acela de dublare a volumului traficului: mulți dintre cei care apelau la aceste servicii au preferat să își folosească propriile mașini. Rezultat? Mai mult trafic, mai multă poluare și mai mulți nervi.

De ce au nevoie românii de concurență? Demnitarii au șofer personal, nu au ei probleme de transport. Probleme de transport avem noi, ceilalți. Și nu doar la noi e problema, ci și la șoferii care mai făceau un ban conducând pe Uber/Bolt. Șoferii de pe aceste platforme nu erau oameni bogați. Ba dimpotrivă, mulți erau oameni săraci dar muncitori și care nu voiau să stea pe asistență socială. Voiau să muncească pentru a avea un trai mai bun. Ei sunt principala victimă a ordonanței dată de cei 5.

Taximetriștii n-au câștigat nimic. Singurii câștigători sunt mafioții care dau licențe, pentru că acestea tocmai s-au scumpit. Taximetriștii o vor plăti mai scump, iar cei care au pixul din care pleacă licența vor primi mai mulți bani.

Ca să fie penibilul maxim, ministrul transporturilor, Răzvan Cuc, semnatar al actului prin care poliția va amenda cu până la 5.000 de lei + confiscarea plăcuțelor pentru 6 luni pe oricine face concurență taximetriștilor, anunța ca șoferii care sunt sancționați să meargă să conteste procesele verbale. Pe ce temei să le conteste? Nu el a făcut legea proastă pe baza căreia sunt amendați? Sau se miră că i se va aplica legea pe care tot el a dat-o.

Care e soluția? Simplu: deschiderea la concurență. Un cadru simplu și clar și pentru unii și pentru alții. Nu mai chinuim nici taximetriștii cu birocrație inutilă sau șpăgi, și permitem și altora să muncească pe această piață. Oricine vrea să facă transport de persoane în oraș ar trebui să aibă dreptul să o facă dacă are: permis de conducere și mașină cu ITP și RCA la zi. Asta ar fi fost soluția care ar fi eliminat mafia licențelor. Dar cine să elimine mafia licențelor când aceia bagă bani grei în politică? În niciun caz actualii guvernanți. #ConcurentaPesteTot #MonopolNicaieri
... mai multmai putin

Vezi pe Facebook

17/05/19 19:04

USR Sector 2

La 24 de ore de la intrarea în vigoare a Ordonanței de Urgență privind transportul în regim de taxi, rezultatul este că 25% dintre șoferii care practică ride-sharing refuză să mai iasă pe stradă.

Sunt afectați de măsurile luate de Guvern peste 2 milioane de români care foloseau platformele de ride-sharing.

Taximetriștii nu au nici ei motive de bucurie. Singurii care vor câștiga vor fi cei în pixul cărora stau licențele de transport, pentru că acestea tocmai s-au scumpit.

USR solicită Guvernului să retragă ordonanța de urgență și să fie dezbătută în Parlament o lege a taximetriei care să avantajeze toate părțile.

USR susține o concurență loială între taximetrie și platformele de ride-sharing, astfel încât milioane de consumatori să primească respectul cuvenit!
... mai multmai putin

Vezi pe Facebook

16/05/19 22:31

USR Sector 2

Hoții lui Dragnea - Mircea Drăghici ... mai multmai putin

Vezi pe Facebook

16/05/19 12:24

USR Sector 2

Minciunile PSD - Metroul ... mai multmai putin

Vezi pe Facebook

Locatarii din Floreasca sesizează activitatea ilegală a clubului Chaboo

Vă propunem spre informare memoriul adresat Corpului de Control al Prim-Ministrului Guvernului României de Grupurile de Inițiativă Civică Floreasca și Tei, ale Asociației Aviației și ale unor grupuri de locatari care de 4 ani se luptă cu disconfortul creat de clubul Chaboo situat pe str. Barbu Văcărescu nr. 277-291, activitatea ilegală a acestui club nefiind stopată nici de autorităţile locale (Poliţia locală sector 2, Primăria Sector 2) şi nici de cele centrale (Poliţia Naţională, ANAF, Garda Naţională de Mediu, Direcţia de Sănătate Publică a Municipiului Bucureşti, Prefectură, A.N.P.C., I.T.M. Bucureşti, Direcţia Naţională Sanitar Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor Bucureşti, etc.).
Răspunsul ANAF este șocant: ei nu pot face nimic pentru că firma nu face parte din Planul de acțiune la nivel național aprobat de Președintele ANAF!
Memoriul a fost semnat de toți consilierii locali.

memoriu-corp-control-pm

Depunerea petitiei pentru salvarea Nerei la Ministerul Mediului

ministerul-mediului-salvarea-nerei
Comunitatea de-clic a înmânat azi, 28 septembrie 2016, cele peste 50.000 de semnături pentru salvarea Nerei la Ministerul Mediului. A fost depus la registratură un document lung de 15 metri cu numele tuturor membrilor care s-au implicat în această campanie. Din partea USR a participat Ion Chiricuţă, consilier local.