USR Setor 2 - intalnire cu alesii tai

USR Setor 2 – intalnire cu alesii tai – Raluca Teodor, Vlad Alexandrescu, Silvia Dinică, Adrian Alexandru

Uniunea Salvaţi România Filiala Sector 2 i-a invitat, sâmbătă 6.05.2017, pe cetăţeni la o întâlnire cu parlamentari, consilieri generali şi consilieri locali ai USR, astfel încât oamenii să afle pe cine au votat, ce fac aleşii lor şi să poată discuta cu ei subiecte de maximă actualitate politică.

La întâlnire, organizată la clubul Green Hours din Bucureşti, au luat parte senatorul Vlad Alexandrescu, istoric, profesor şi politician român, fost ambasador al României în Luxemburg şi ministru al Culturii în perioada 2015-2016, senatoarea Silvia Dinică, membră a Comisiei economice, industrii şi servicii şi în Comisia pentru transporturi şi energie, consilierii generali Raluca Teodor, Octavian Berceanu şi Alin Arsu, consilierii locali Adrian Alexandru şi Cristina Neagu de la Consiliul Local Sector 2, Cristian Bulfon de la CL sector 1 etc.
Detalii aici.


De pe facebook

19/05/19 13:55

USR Sector 2

1. Suntem singurii din politica noastră care ne-am bătut cu adevărat cu PSD în ultimii doi ani.
Am fost în stradă la OUG13, am fost în stradă pe 10 august, am avut colegi care au stat prin spitale în urma intervenției jandarmilor. Am făcut grevă în Parlament ca să blocăm maltratarea legilor Justiției. Am contestat la Curtea Constituțională fiecare abuz legislativ al PSD-ului. Am strâns un milion de semnături pentru Fără Penali în Funcții Publice și peste 100.000 pentru Oameni noi în politică.

2. N-am fost parte a farsei politico-interlope din ultimii 30 ani.
Suntem oameni noi în politică și am intrat în politică tocmai pentru că vreme de 30 de ani politicienii nu au fost în stare să facă nimic - nu avem nici măcar o singură autostradă care să lege provinciile istorice, nu avem niciun spital regional nou, avem în continuare sute de școli cu WC în curte. Acei câțiva dintre noi care au fost pentru puțină vreme în administrație au fost ca o gură de aer proaspăt, au arătat că România poate fi guvernată și altfel, nu doar prin hoție și prostie.

3. Știm foarte clar ce vrem să facem pentru România în Parlamentul European.
Suntem primii care am prezentat un plan concret pentru România în Europa: legislație europeană anti-corupție, mai mulți bani europeni pentru spitalele și autostrăzile din România, extinderea programului Erasmus pentru liceeni, programe pe bani europeni pentru românii din Diaspora care se întorc acasă și deschid afaceri în România.

Ne vedem la vot pe 26 mai!
... mai multmai putin

Vezi pe Facebook

17/05/19 22:17

USR Sector 2

Cine a ilegalizat concurența pentru taxiuri?

Ordonanța care a ilegalizat de facto Uber și Bolt a fost semnată de câțiva oameni. 5 mai precis:
1) Viorica Dăncilă – prim-ministru
2) Dan Suciu – ministrul dezvoltării regionale și administrației publice, una dintre cele mai mari slugi ale lui Liviu Dragnea
3) Răzvan Cuc – ministrul transporturilor
4) Carmen Dan – ministrul afacerilor interne
5) Ionel Tescaru – președintele Autorității Naționale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilități Publice

În loc să încurajăm concurența și să deschidem piețele la cât mai mulți participanți, statul român, prin acești 5 demnitari, a preferat să ne oblige să avem un monopol. Guvernul a luat, astfel, dreptul consumatorilor români de a alege ce servicii vor ei.

De ce există acest conflict între taximetriști și serviciile de ride sharing? Din același motiv pentru care au existat tensiuni asemănătoare în multe alte țări din lume: modelul de business al statului în domeniul transportului public este de a permite unui număr limitat de agenți economici să ofere acest serviciu. Faimoasele „licențe de taxi” nu mai pot fi obținute legal și se vând acum la prețuri între 2.000 și 20.000 euro. Cu alte cuvinte, primăria impune cine are dreptul să ofere acest serviciu, iar de multe ori licențele sunt deținute de firme de casă ale PSD-ALDE.

Totuși, care sunt efectele acestui OUG? În primul rând, 25% dintre șoferii Uber și Bolt nu au mai ieșit pe stradă, ceea ce a dus la imposibilitatea de a apela la aceste servicii sau la durate extraordinar de mari de timp pentru a ajunge mașina la tine. Rezultatul imediat al lipsei acestor servicii a fost acela de dublare a volumului traficului: mulți dintre cei care apelau la aceste servicii au preferat să își folosească propriile mașini. Rezultat? Mai mult trafic, mai multă poluare și mai mulți nervi.

De ce au nevoie românii de concurență? Demnitarii au șofer personal, nu au ei probleme de transport. Probleme de transport avem noi, ceilalți. Și nu doar la noi e problema, ci și la șoferii care mai făceau un ban conducând pe Uber/Bolt. Șoferii de pe aceste platforme nu erau oameni bogați. Ba dimpotrivă, mulți erau oameni săraci dar muncitori și care nu voiau să stea pe asistență socială. Voiau să muncească pentru a avea un trai mai bun. Ei sunt principala victimă a ordonanței dată de cei 5.

Taximetriștii n-au câștigat nimic. Singurii câștigători sunt mafioții care dau licențe, pentru că acestea tocmai s-au scumpit. Taximetriștii o vor plăti mai scump, iar cei care au pixul din care pleacă licența vor primi mai mulți bani.

Ca să fie penibilul maxim, ministrul transporturilor, Răzvan Cuc, semnatar al actului prin care poliția va amenda cu până la 5.000 de lei + confiscarea plăcuțelor pentru 6 luni pe oricine face concurență taximetriștilor, anunța ca șoferii care sunt sancționați să meargă să conteste procesele verbale. Pe ce temei să le conteste? Nu el a făcut legea proastă pe baza căreia sunt amendați? Sau se miră că i se va aplica legea pe care tot el a dat-o.

Care e soluția? Simplu: deschiderea la concurență. Un cadru simplu și clar și pentru unii și pentru alții. Nu mai chinuim nici taximetriștii cu birocrație inutilă sau șpăgi, și permitem și altora să muncească pe această piață. Oricine vrea să facă transport de persoane în oraș ar trebui să aibă dreptul să o facă dacă are: permis de conducere și mașină cu ITP și RCA la zi. Asta ar fi fost soluția care ar fi eliminat mafia licențelor. Dar cine să elimine mafia licențelor când aceia bagă bani grei în politică? În niciun caz actualii guvernanți. #ConcurentaPesteTot #MonopolNicaieri
... mai multmai putin

Vezi pe Facebook

17/05/19 19:04

USR Sector 2

La 24 de ore de la intrarea în vigoare a Ordonanței de Urgență privind transportul în regim de taxi, rezultatul este că 25% dintre șoferii care practică ride-sharing refuză să mai iasă pe stradă.

Sunt afectați de măsurile luate de Guvern peste 2 milioane de români care foloseau platformele de ride-sharing.

Taximetriștii nu au nici ei motive de bucurie. Singurii care vor câștiga vor fi cei în pixul cărora stau licențele de transport, pentru că acestea tocmai s-au scumpit.

USR solicită Guvernului să retragă ordonanța de urgență și să fie dezbătută în Parlament o lege a taximetriei care să avantajeze toate părțile.

USR susține o concurență loială între taximetrie și platformele de ride-sharing, astfel încât milioane de consumatori să primească respectul cuvenit!
... mai multmai putin

Vezi pe Facebook

16/05/19 22:31

USR Sector 2

Hoții lui Dragnea - Mircea Drăghici ... mai multmai putin

Vezi pe Facebook

16/05/19 12:24

USR Sector 2

Minciunile PSD - Metroul ... mai multmai putin

Vezi pe Facebook